Posted on

מה הם מוצרי שיקום לקשישים?

שירותי השיקום מבקשים להגביר את הניידות ולהפחית את הכאב על ידי תכנון תוכנית טיפול פרטנית המותאמת במיוחד לבכיר המדובר. פיזיותרפיסטים עשויים להשתמש בציוד ספציפי על מנת להציע לקשישים חווית התאוששות מהנה ומוצלחת.

על מנת להגביר את יעילות השיקום, חשוב ביותר שנפתח מוצרים חכמים שיכולים לפקח ולרשום נתונים מפעילות המטופל, ולספק מידע זה ישירות לאנשי הצוות הרפואי באופן אינטואיטיבי.

אילו מוצרים זקוקים לקשישים לשיקום?

קשישים המתאוששים מנפילות או פציעות זקוקים לעיתים קרובות לתמיכה נוספת. למרבה המזל, קיימים מוצרים רפואיים שיכולים לסייע לקשישים בהחזרת הניידות והכוח שלהם; מקנים ועד הליכונים וכיסאות שידה – ועד מערך גאדג ' טים שתוכננו במיוחד כדי לסייע בהחלמה – כל פיסת עזרה.

אספקת בית חולים אמריקאית יכולה לעזור. אנו מתמחים בציוד רפואי ושיקום המסייע לאנשים כמוך ואהוביך לשקם בחזרה לבריאות טובה, עם איכות ונוחות מובטחת! פנה אלינו או בקר באתר האינטרנט שלנו כדי לחקור אילו אפשרויות עשויות להיות זמינות, עם מומחים ידידותיים הממתינים לספק תשובות ולהפנות אותך לכיוון למצוא את הדרוש לבריאות. אנו מקדמים בברכה כל שאלה ונפעל למצוא לך מה נכון.

מהם לפחות 6 צרכים בסיסיים של קשישים?

קשישים בבריטניה חווים צרכי טיפול ותמיכה הולכים וגדלים. לשינוי דמוגרפי יש השפעה דרמטית על מערכות הבריאות והטיפול החברתי ברחבי המדינה [4,5].

גיל יכול להביא שינויים פיזיים וקוגניטיביים רבים הדורשים סיוע בפעילויות של חיי היומיום, בעיות ניידות וצרכי תזונה.

קשישים לעתים קרובות דורשים סיוע נוסף וטיפול, אשר יכול להיות מרתיע ומכריע. המטרה היא לא רק להבטיח שהם יישארו עצמאיים אלא גם בסביבה שמקדמת בריאות ועצמאות תוך שמירה על ביטחון.

בית לא בטוח יכול להגדיל את הסיכויים שלך נפילות ופציעות שיובילו לסיבוכים רפואיים חמורים, כדי לוודא הפתחים שלך מתרחבים ומעקות מותקנים כך נע סביב יהיה חוויה בטוחה יותר.

שמירה על מקום מגוריהם של תושבים בכירים לקוד היא גם בראש סדר העדיפויות, מה שעשוי לדרוש שכירת שירותי ניקיון מקצועיים למשימות כמו כיסוח הדשא, גריפת שלג או החלפת נורות.

מבוגרים קשישים עשויים לדרוש עזרה להגיע לפגישות שלהם, בין אם זה מגיע ממשפחה, מטפל, או אפילו שירות תחבורה עצמאי.

איזה ציוד צריך למבוגרים?

כמו קשישים בגיל, הם עשויים לדרוש סיוע עם פעילויות היומיום כמו שירותים, מקבל פנימה והחוצה מהמיטה, אכילה, ההלבשה ההלבשה עצמם. ישנם מוצרים שונים המיועדים לטיפול בקשישים ושיקום שיכולים לסייע להם בעניין זה. מוצרים אלה, החל משרשרות רצפה מונעות החלקה ועד כלי אוכל אדפטיביים, נועדו לשמור על בטיחות הקשישים בבית ובמקביל לסייע להם לבצע משימות יומיומיות ביתר קלות. כמה פריטי ציוד רפואי עמידים זמינים ישירות מספקי שירותי קשישים או מחנויות מקומיות, בעוד שאחרים דורשים הזמנת רופא תקפה. מדיקר מכסה כמה ציוד רפואי עמיד ספציפי למצב, כגון מיטות בית חולים, מעליות חולים, מרכזי חמצן של מקלות הליכה ומפקחי סוכר בדם העומדים בהנחיות מדיקר. מוצרים הנושאים תווית זו בדרך כלל יהיו זכאים לכיסוי.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.thirdage.co.il/