Posted on

מה חשוב לדעת על קוסמטיקה אורגנית?

קוסמטיקה אורגנית מיוצרת ללא שימוש בחומרי הדברה סינתטיים ודשנים, אורגניזמים מהונדסים גנטית (הנדסה גנטית), או כל כימיקלים מזיקים אחרים. חשוב גם לציין שלא כל מרכיב המשמש בקוסמטיקה אורגנית הוא אורגני. מוצרים אורגניים יכולים להכיל גם מרכיבים כמו ויטמין וחמאת שיאה שאינם נחשבים אורגניים על ידי מנהל המזון והתרופות, אך עדיין מועילים לבריאותך ולרווחתך.

מהם המרכיבים העיקריים של קוסמטיקה אורגנית?

מוצרי קוסמטיקה אורגניים עשויים מחומרים טבעיים, והם אינם מכילים תוספים סינתטיים. הם לא נבדקים על בעלי חיים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להימנע ממוצרים נטולי אכזריות. מוצרי יופי אורגניים טובים גם לסביבה: הם אינם משתמשים בכימיקלים רעילים העלולים לזהם מים או אדמה, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בידיעה שהרכישה שלכם אינה פוגעת בכדור הארץ.

קוסמטיקה אורגנית עשוי להיות יקר יותר מאשר אלה קונבנציונאלי, אבל אין ספק שהם שווים את זה! תבחין בהבדל כמה בריא ויפה העור שלך נראה לאחר שימוש במוצרים אורגניים-ומי לא רוצה את זה?

קוסמטיקה אורגנית היא דרך מצוינת לטפל בעצמך מבלי לפגוע בסביבה. אז אם אתם מחפשים מוצרים חדשים, נסו כמה מוצרי קוסמטיקה אורגניים ותראו כמה טוב העור שלכם ייראה!

האם קוסמטיקה אורגנית טובה?

קוסמטיקה אורגנית טובה לבריאות שלך ולסביבה, אבל הם לא תמיד טובים יותר מאשר קוסמטיקה לא אורגנית.

מרכיבים אורגניים נקיים מחומרי הדברה וקוטלי עשבים, מה שאומר שהם נוטים פחות להכיל כימיקלים מזיקים.

מוצרים אורגניים מיוצרים מצמחים שגדלו ללא שימוש בדשנים סינתטיים או בחומרי הדברה, כך שתחשפו לפחות כימיקלים בעת השימוש בהם.

הוכח כי מזון אורגני מכיל רמות גבוהות יותר של ויטמינים מאשר מזונות שגדלו באופן קונבנציונאלי, כך שייתכן שמוצרי יופי אורגניים יכילו גם חומרים מזינים מועילים יותר כמו נוגדי חמצון וחומצות שומן אומגה-אך זה עדיין לא הוכח!

ראשית, אין תקנות לגבי מה שניתן לתייג "אורגני" בארה"ב. זה אומר שכל מוצר שאומר שהוא אורגני לא בהכרח אומר שהוא מכיל רק מרכיבים אורגניים מוסמכים.

מי משתמש בקוסמטיקה אורגנית?

בני נוער. על פי סקר, בני נוער הם הקבוצה המשתמשת לרוב בקוסמטיקה אורגנית. הם מעדיפים אותם כי אכפת להם מהבריאות שלהם ומרגישים בנוח עם סוג זה של מוצר.

נשים בשנות ה-30, ה-40 וה-50 לחייהן. נשים אלה בחרו להשתמש בקוסמטיקה אורגנית כי יש להן יותר כסף מאלה צעירות או מבוגרות יותר, או פשוט כי זה אופנתי כרגע (אותה סיבה שכולנו לובשים ג'ינס סקיני).

נשים בגילאי 60+. קבוצת גיל זו נוטה לא להשתמש במוצרים כאלה אך ישנם יוצאים מן הכלל: חלק מהנשים ישתמשו רק במוצרים אורגניים למשל בקניית מזון או בגדים (הן רוצות רק מרכיבים טבעיים).

למה אנשים בוחרים קוסמטיקה אורגנית?

הסיבות של אנשים לשימוש במוצרים אורגניים שונות. יש כאלה שרוצים להימנע ממרכיבים סינתטיים (שעלולים להזיק), כאלה שרוצים להוציא פחות כסף וכאלה שפשוט מעדיפים מוצר מסוג זה מכיוון שהוא טרנדי כרגע (אותה סיבה שכולנו לובשים סקיני ג'ינס).

קוסמטיקה אורגנית היא ידידותיות לסביבה וטובות לבריאותך.

קוסמטיקה אורגנית טובה יותר לסביבה:

מוצרים אורגניים מיוצרים עם מרכיבים טבעיים שאינם מזהמים את האוויר או המים שלנו, כמו חומרים משמרים כימיים רעילים, ניחוחות סינתטיים וחומרי צבע (צבעים מלאכותיים). הם גם משתמשים פחות אריזות כי הם לא נדרשים לבוא בקבוקי פלסטיק או צנצנות.

מוצרי קוסמטיקה אורגניים בריאים ובטוחים יותר:  מרכיבים אורגניים מיוצרים ללא חומרי הדברה, קוטלי עשבים או זרעים מהונדסים גנטית, מה שאומר שהם אינם מכילים כימיקלים מזיקים כמו פרבנים (סוג של חומר משמר), סולפטים (חומרי ניקוי) או ניחוחות/צבעים סינתטיים שנוספו במהלך העיבוד.

מסקנה

קוסמטיקה אורגנית היא דרך מצוינת לשמור על העור שלך ולתמוך בסביבה. הם אינם מכילים כימיקלים מזיקים העלולים לפגוע בכדור הארץ ובתושביו, כך שתוכלו להרגיש טוב ללבוש אותם. בנוסף, הם גם בריאים יותר לבני אדם מכיוון שהם מכילים פחות חומרים מגרים מאשר מוצרים רגילים

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.shilatbio.com/301643-%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%AA