Posted on

מה נחפש בסרום לפנים?

סרום לפנים הוא דרך מצוינת לטפל בבעיות עור, בין אם בעיות אלה נגרמות על ידי הזדקנות או משהו אחר. סרומים פועלים כדי למקד בעיות ספציפיות על העור שלך ולקדם תחלופת תאים בריאה. ישנם סוגים רבים ושונים של סרומים בחוץ לכל מיני חששות, כולל קמטים, אקנה ועוד! אם אתה מחפש דרך קלה לשפר את גוון העור שלך, בדוק כמה מהסרומים האהובים עלינו למטה!

סרום פנים הוא סרום קל משקל הפועל להפחתת מראה קמטים וקמטוטים תוך שיפור גמישות העור, מוצקותו וזוהרו.

ניתן להשתמש בסרום פנים על כל סוגי העור, בין אם יש לך עור שמן או יבש, או אם אתה מחפש טיפול אנטי אייג ' ינג לפנים או לעיניים שלך. זה לא לסתום נקבוביות ומגיע בשני גדלים שונים: 15 מיליליטר או 30 מיליליטר בקבוקים (האחרון להיות מושלם עבור נסיעות).

איך כדאי להשתמש בסרום לפנים?

סרום פנים הוא חלק מרכזי בשגרת טיפוח העור היומית שלך.

סרום הוא הצעד הראשון בשגרת טיפוח העור שלך. זה צריך להיות מיושם לאחר ניקוי לפני קרם לחות. יש למרוח סרום על עור נקי, לא על עור רטוב או לח, מכיוון שהדבר עלול לגרום לו לאבד מיעילותו.

עליך למרוח סרום על כל הפנים, הצוואר ודסקולט (אזור החזה).

סרום הוא סוג מרוכז של טיפוח עור, וחשוב למרוח אותו על כל הפנים שלך מכיוון שהעור על הלחיים, המצח והאף שלך שונים זה מזה כמו שהם מהדסקולט שלך. חשוב גם למרוח סרום על כל הצוואר, מכיוון שאזור זה נוטה להראות תחילה סימני הזדקנות.

יש להשתמש בסרום פנים לאחר ניקוי הפנים.

השתמש בסרום לאחר ניקוי וחיטוב.

החל אותו בבוקר, לפני החלת קרם לחות או כל מוצר אחר.

אתה יכול להשתמש בו בלילה, מדי! רק להחיל את כל מוצרי טיפוח העור האחרים שלך ראשון, אז קדימה ולהוסיף את זה על גבי.

אתה יכול גם להשתמש בו לבד-אין צורך למרוח סרומים או קרם לחות אחרים לאחר השימוש בסרום (אם כי אנשים רבים עושים זאת).

הסימן הראשון שאתה צריך לשנות את שגרת טיפוח העור שלך הוא כאשר העור שלך מתחיל להרגיש חזק או יבש לאחר ניקוי או טיפולים אחרים.

אם אתה משתמש במוצרים הנכונים, העור שלך צריך להרגיש רך ולהיראות בריא. אם לא, יש לקחת בחשבון כמה דברים:

אל תשתמש יתר על המידה בפילינג. פילינג מסיר תאים מתים מפני השטח של העור שלך, כך חדשים יכולים לבוא-אבל יותר מדי זה יכול לגרות כבר כתמים רגישים או יבשים על הפנים שלך על ידי הסרת לחות אפילו יותר מהנדרש. היצמד עם קרצוף עדין לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע (ורק אם הם מתויגים כ "רגישים").

אל תשתמש יתר על המידה במוצרים מבוססי רטינול; אלה נגזרות ויטמין א ' המסייעות להילחם בקמטים אך עלולות להרגיז אנשים עם עור רגיש במינונים גבוהים-במיוחד אם מעולם לא השתמשת בהם בעבר! להתחיל לאט על ידי החלת רק טיפה אחת ישירות על ידיים נקיות לפני שפשוף לתוך עור נקי טרי בלילה; ואז לחכות שבועיים לפני הגדלת זמן השימוש לפי הצורך עד מציאת מה עובד הכי טוב עבור כל אדם של הצרכים מבלי לגרום לגירוי/אדמומיות וכו'…

בהתאם לגילך, אתה עשוי לגלות שאתה זקוק רק לסרום אחד או שניים באוסף שלך; עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לרצות יותר מסוג אחד של סרום בהתאם למה שהם מחפשים משגרת טיפוח העור שלהם.

סרום הוא צורה מרוכזת של חומר פעיל שהופק מצמחים או ממקורות מן החי. זהו ג'ל קל משקל החודר עמוק לתוך העור ומכוון לדאגות עור ספציפיות כמו קמטים או התפרצויות אקנה. סרומים הם בדרך כלל על בסיס שמן (שמן זית) כך שניתן להשתמש בהם לבד או כחלק משגרת טיפוח העור עם מוצרים אחרים כמו קרם לחות וקרמים.

מתי רואים תוצאות מסרום לפנים?

אנשים רבים מבחינים בתוצאות תוך שבועיים מתחילת שגרת טיפוח חדשה אך זה יכול להשתנות מאדם לאדם. אנשים מסוימים עשויים לראות שיפורים בתוך שבוע אחד!

אם אתה מחפש תוצאות גלויות, חשוב לבחור מוצרים המתאימים ביותר לסוג העור שלך. לדוגמה, אם יש לך עור שמנוני או שילוב רוצה להפחית את המראה של קווים דקים וקמטים סביב העיניים אז אני ממליץ להשתמש בסרום העין עם פפטידים או חומצה היאלורונית (חה).

פפטיד הוא חלבון קטן המסייע לעורר ייצור קולגן בעור. זה יעזור להפחית קמטוטים וקמטים, כמו גם שמנמן את העור סביב העיניים. חה הוא מרכיב טבעי המצוי בגופנו המושך מים, המסייע לעור לשמור על לחות ולהשלים קווים דקים וקמטים.

מסקנה

אם אתה מחפש דרך לשפר את מראה העור שלך, אז סרום פנים הוא בחירה מצוינת. זה עובד במהירות וביעילות מבלי לגרום לגירוי או אדמומיות. אתה יכול להשתמש בו כל יום מבלי לדאוג לייבוש יתר מכיוון שהוא מכיל חומצה היאלורונית המסייעת לשמור על רמות לחות מאוזנות תוך הגברת ייצור הקולגן, וכתוצאה מכך עור מוצק יותר באופן כללי!