Posted on

מהו הטיפול להחלקת שיער?

שיער מיישר טיפולים הם דרך מצוינת ליצור מנעולים משיי; עם זאת, זה חיוני כי המשתמשים להיות מודעים לכל הסיכונים שלה ותופעות לוואי לפני תחילת טכניקה זו.

שיטה זו מעסיקה בדרך כלל חום וכימיקלים, העלולים לגרום לייבוש ניכר משיערך ולהוביל לשבירה ודילול.

מהו הטיפול הטוב ביותר להחלקת שיער?

בעלי מנעולים בלונדיניים צריכים להשתמש בטיפול יישור שלא יגרום נזק, כלומר לבחור אחד שלא יפשיט את הלחות הטבעית שלהם או יכפיף אותם לעיצוב חום, שעלול להמיט הרס במנעולים שלהם.

אם הגדילים שלך אינם עבים מדי או מקורזלים, ישנם בשוק טיפולי החלקת שיער על בסיס קרטין שלא יגרמו נזק רב משיטות החלקת סלון-התוצאות נמשכות בדרך כלל שישה חודשים לכל הפחות!

טיפולי שמן חם יכולים גם לעזור להחליק את המנעולים שלך. שמני קוקוס וזית הם בחירות אידיאליות, אם כי קמח אורז, כדור הארץ של פולר או חלבון ביצה ישיגו תוצאות דומות.

כיצד ניתן ליישר את השיער שלי לצמיתות?

אם אתה רוצה שהשיער הבלונדיני שלך יישאר חלק לתקופה ממושכת, ישנן טכניקות ומוצרים שונים שיכולים לעזור לאפשר זאת. טיפולי קראטין, קרמים מיוחדים תרסיסים, טכניקות יישור כימי ואמצעים אחרים עשויים לעבוד לקראת מטרה זו סוף.

חום עלול לפגוע בגדילים שלך, ולכן חיוני שתבחר מוצרים שתוכננו במיוחד להחלקת שיער בלונדיני שיספקו הגנה וישמרו על מראה ישר.

קיימות גם תרופות עממיות שיסייעו בהחלקת שיער מבלי לפגוע בו; חומץ תפוחים עשוי להיות שימושי בשליטה על קווצות מקורזלות.

לפני היישור, מרחי שמן קוקוס על המנעולים שלך לפני שאתה מיישר אותם בחום ממייבש שיער או מגהץ שטוח. עם זאת, היזהר לא למרוח יתר על המידה מכיוון שיותר מדי יגרום לו לטגן את הגדילים בשמן עמוק ולהפוך אותם לבלתי ניתנים לניהול.

דרך נוספת להפחית קווצות מקורזלות היא החלפת המצעים מכותנה למשי או סאטן; סדיני כותנה יכולים להפשיט את המנעולים מהלחות הטבעית שלהם, מה שמוביל למנעולים יבשים ומקורזלים.

האם קרטין מיישר שיער לצמיתות?

טיפולי החלקת קראטין מיישרים את שיערך באופן זמני בלבד; יש לבצע תחזוקה שוטפת כדי לשמור על מראה יפה ובריא.

החלקת שיער קבועה כוללת מרגיעים כימיים השוברים קשרי מימן וקשרי דיסולפיד בגדילים שלך כדי ליצור ישרות, לפני השימוש בחום כדי לאטום קשרים חדשים ולחזק אותם עוד יותר.

בשלב זה, השיער שלך מאודה כדי לפתוח קשקשי ציפורן ולאפשר למחליקים אלקליין המכילים בין 1-10% נתרן הידרוקסיד (מרגיע לורית), ליתיום הידרוקסיד או סידן הידרוקסיד לחדור לגדילים שלו.

כימיקלים אלה מגיבים עם הקורטקס שלך כדי לשבור ולסדר מחדש את קשרי הדיסולפיד שהופכים את שיערך לחלק ומבריק, ונמשך חודשיים עד חמישה חודשים עם פגישות סלון קבועות.

איזה סוג של החלקה לשיער הוא קבוע?

ליישר את המנעולים הבלונדיניים שלך יש כמה אפשרויות, ולכן כדאי לבצע את המחקר שלך על כל אפשרות בזהירות לפני שתקבל את ההחלטה שלך. פעולה זו תאפשר לך למצוא את הטיפול המתאים ביותר.

טיפולי יישור קבועים נמשכים חודשים ומציעים הקלה מתמשכת ממנעולים מקורזלים או סוררים, אולם אלה יכולים להיות טיפולים יקרים.

מוצרים המופעלים בחום המחדירים כימיקלים לשיערך משמשים בדרך כלל במהלך תהליך זה, בין אם בסלון ובין אם בבית באמצעות מייבש שיער או מגהץ חם.

מכיוון שכימיקלים המשמשים בתהליך זה עלולים להזיק, חיוני שתבחר במוצר איכותי לשמירה על שיערך. בנוסף, היזהר שלא להתחמם יתר על המידה מכיוון שהדבר עלול לגרום למנעולים יבשים או פגומים.

אם אתה מעוניין בהחלקה קבועה, התייעצות עם מעצב שיער מנוסה היא חיונית. מומחים אלה יכולים לתת לך מידע רב ערך לגבי מה לצפות מסוג זה של טיפול ואיזו אפשרות תהיה המתאימה ביותר לסוג השיער הספציפי שלך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://revival.co.il/shop/%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%93-%D7%95%D7%92%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/