Posted on

סקירה קצרה על תוסף מיו אינוזיטול

מיו אינוזיטול הוא סוג אינוזיטול הנמצא לרוב במזון כמו פירות, אגוזים ושעועית; עם זאת, ניתן ליטול אותו גם כתוסף תזונה.

מחקרים הראו כי מיו-אינוזיטול יכול לשפר את תפקוד השחלות, לווסת את מחזורי הביוץ ולהגביר את איכות הביציות לנשים שחיות עם שחלות פוליציסטיות תוך סיוע בהפחתת עמידות לאינסולין. זה עשוי אפילו להועיל בהפחתת עמידות לאינסולין.

האם אינוזיטול מגביר את האסטרוגן?

אינוזיטול הוא יתרון בריאותי חשוב, המציע יתרונות בריאותיים רבים כאשר הוא משמש כתוסף לנשים הסובלות משחלות פוליציסטיות, השמנת יתר ומצבים מטבוליים.

אינוזיטול יכול לסייע בוויסות הקורטיזול, ההורמון הקשור בדרך כלל ללחץ. יתר על כן, זה משפר את איכות השינה שלך.

חוקרים הראו גם כי תוספי לפטין יכולים להפחית עלייה במשקל עבור אנשים שאובחנו עם תסמונת שחלות פוליציסטיות (שחלות פוליציסטיות). זה כנראה בגלל שלפטין עוזר לגופך לעבד אינסולין ולשחרר לפטין-שני הורמונים שגורמים לנו להרגיש מלאים.

אינוזיטול יכול גם לסייע לפוריות על ידי הגדלתו. על פי מחקרים, אנשים עם שחלות פוליציסטיות הנוטלים אינוזיטול לפני שהם עוברים הפריה חוץ גופית (הפריה חוץ גופית) חווים איכות ביציות ושיעורי הפריה מעולים מאלה שאינם נוטלים.

אינוזיטול יכול גם לסייע במניעת סוכרת הריון, צורה זמנית של סוכרת המתרחשת במהלך ההיריון. יתר על כן, זה משפר את הרגישות לאינסולין המאפשרת לגופך לווסת בצורה יעילה יותר את רמות הסוכר בדם. אינוזיטול עשוי לעזור לרסן את התיאבון ואת התשוקה כדי לסייע לירידה במשקל; בנוסף זה משפר את איכות השינה המאפשרת לך להירדם בקלות רבה יותר ולהישאר ישן יותר.

מהו הזמן הטוב ביותר ביום לקחת אינוזיטול?

אינוזיטול הוא סוכר מסיס במים המיוצר באופן טבעי בגופך מפחמימות הנמצאות בפירות, שעועית ודגנים; ייתכן שתוכל למצוא אותו גם בתוספי תזונה ובמזונות כגון שזיפים מיובשים.

אינוזיטול יכול לסייע במצבים בריאותיים רבים, כגון התקפי חרדה, דיכאון, הפרעה דו קוטבית, תסמונת השחלות הפוליציסטיות, הפרעות מטבוליות וסוכרת. מינונים יומיים של עד 18 גרם הוכיחו את עצמם כבטוחים עבור רוב האנשים ולעתים רחוקות גורמים לתופעות לוואי שליליות.

חשוב לציין, מיו-אינוזיטול (מי) ו-די-צ'ירו-אינוזיטול הן שתי צורות של אינוזיטול המשמשות בדרך כלל כתוספי מזון; מותגים מסוימים אפילו משלבים את שתי הצורות בפרופורציות שוות לטיפול אופטימלי בפקוס. אובסיטול על ידי תרלוגיקס בולט בין תוספי תזונה רבים בשוק על ידי הכללת שתי הצורות ביחס אידיאלי של 40:1 שיכול לעזור לשפר את איתות האינסולין, להפחית את ייצור הטסטוסטרון, להחזיר את סדירות הווסת ולהוריד את רמות הדלקת בגופך.

קח אינוזיטול עם מזונות עשירים בסיבים כגון ירקות, שעועית ודגנים מלאים כדי לשפר את הספיגה. או לשתות מיץ עשיר באינוזיטול או לקחת צורה אבקתית שמתמוססת בקלות במים או במיץ.

מאיפה מגיע מיו-אינוזיטול?

אינוזיטול הוא סוכר אורגני המיוצר באופן טבעי על ידי גופנו ונמצא במזונות רבים. הוא משרת מספר מטרות חיוניות ומשפיע על פעילות האינסולין בשליטה על רמות הסוכר בדם, תוך אינטראקציה עם שליחים כימיים במוח כגון סרוטונין ודופמין כדי לספק את תפקידיו החיוניים.

אינוזיטול יכול להיות יעיל בהקלה על דיכאון, חרדה והפרעות פאניקה על ידי הגברת ייצור הסרוטונין והדופמין. יתר על כן, זה יכול לעזור בטיפול בהפרעה דו קוטבית על ידי הקלה על הסימפטומים שלה כמו שינויים במצב הרוח ועצבנות.

אינוזיטול הוא סוכר טבעי המצוי בפירות, ירקות ושעועית רבים; מרוכז במיוחד באגוזים וירקות מסוימים כמו אבוקדו, תרד, פטריות ועגבניות.

שימורי שעועית הצפוני הגדול להתפאר ריכוז אינוזיטול הגבוהה ביותר עם 4.4 מ ג / גרם; בנוסף, שעועית כליה אדום כהה, אפונה אנגלית גדולה, שעועית ירוקה גם להתפאר ריכוזים משמעותיים של אינוזיטול.

תוסף תזונה מיו אינוזיטול חיוני עבור נשים שחיות עם שחלות פוליציסטיות כדי להגביר את הרגישות לאינסולין ולמנוע סוכרת. בנוסף, תוסף בטוח זה נקשר לשיפור בריאות הרחם בקרב נשים לאחר גיל המעבר.