Posted on

מזון טבעי לכלבים

מזון טבעי לכלבים מציע יתרונות רבים על פני מזון לכלבים מסחרי. אבל מהו מזון הכלבים הטבעי הטוב ביותר? איך אתה יכול לדעת איזה מהם מתאים הגור שלך? אלה שאלות שעליך לענות עליהן לפני שאתה קונה מזון טבעי לכלבים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מזון טבעי לכלבים. חשוב גם לציין כי מרכיבים טבעיים לא תמיד אומר בטוח עבור הגור שלך. מוצר טבעי יכול להכיל כימיקלים מסוכנים כמו ציאניד או ארסן.

 

למה כדאי לקנות מזון טבעי לכלבים עבור הכלב שלך?

מזון טבעי לכלבים הוא בדרך כלל יקר יותר מאשר מזון מוכן מסחרית. עם זאת, הוא מציע יתרונות ספציפיים, כגון שיפור העיכול אצל כלבים רגישים ומאפשר לך להתאים את תזונת הכלב שלך על סמך רמות הפעילות. מזון כלבים טבעי מעובד פחות, ומכיל פחות חומרים משמרים. זה גם שווה את העלות אם לכלב שלך יש תנאים קיימים.

 

אמנם כדאי לחפש מרכיבים שהם 100% אורגניים, אך ישנם גם הרבה מזונות לכלבים שאינם מכילים תוספים או חומרים משמרים. לעיסה ופינוקים אורגניים מועדפים על ידי בעלי כלבים רבים. ההבדל הוא לא גדול מדי. ישנם סוגים רבים של מזון לכלבים זמין, כל אחד עם תערובת שונה של מרכיבים. אתה יכול להיות בטוח כי הכלב שלך יקבל תזונה בריאה ומאוזנת.

 

על מנת לספק את הכלב שלך עם תזונה נכונה, הוא צריך איזון של ירקות ובשר. כשהיה גור, הוא היה אוכל את תכולת הבטן של בעלי חיים אחרים-בדרך כלל אוכלי עשב. ירקות חשובים מכיוון שהם מכילים הרבה סיבים וחומרים מזינים. חומרים מזינים אלה חיוניים לשמירה על מערכת עיכול בריאה ולשיפור הבריאות הכללית.

מהם המזונות הטבעיים הטובים ביותר לכלבים?

למרבה המזל, ישנן אפשרויות בריאות רבות לכלבים שהן משתלמות ואיכותיות כאחד. מזון טבעי לכלבים יהלומים הוא נטול דגנים ועמוס בכל החומרים המזינים שהכלב שלך זקוק להם. הוא מכיל עוף, ביצה ושיבולת שועל. מרכיבים אלה נועדו לשפר את בריאות העיכול של חיית המחמד שלך ולהאריך את חייהם. המרכיבים מכילים חומרים מזינים חיוניים שהכלב שלך זקוק להם, כמו חומצת שומן אומגה.

 

אורגניקס היא אפשרות נהדרת ידידותית לתקציב למזון כלבים טבעי. המרכיב הראשון הוא עוף אורגני חופשי. מרכיבים משניים אחרים הם משרד החקלאות-מוסמך אורגני. מרכיבים אחרים כוללים אורז חום, גזר, הודו וגזר. אתה יכול למצוא את האוכל הזה בפחית מתכת למחזור, שהיא האופציה הכי ידידותית לכדור הארץ. זה ללא גלוטן, תירס, חיטה וחומרים מזיקים אחרים.

 

בעת בחירה בין מזון טבעי לכלבים לבין מזון כלבים קונבנציונאלי, הקפד לשקול את סדרי העדיפויות שלך ושל חיית המחמד שלך. האם אכפת לך מהסביבה או מבריאות חיית המחמד שלך? מומלץ לשקול לקנות מזון טבעי עבור חיית המחמד שלך. זה יכול לעזור לכלב שלך לשמור על משקל בריא, כמו גם עור יפה ומעיל. בעזרת הווטרינר שלך, אתה יכול להעביר את הכלב שלך למשטר אכילה טבעי יותר.

 

איך בוחרים מזון טבעי לכלב שלכם?

מזונות טבעיים הם הבחירה הטובה ביותר כשמדובר בבחירת הדיאטה של הכלב. למרות שתפוחי אדמה, תירס ואורז הם כולם אפשרויות נהדרות, כדאי להימנע ממזונות עשירים בסויה, חיטה או סויה. במקום זאת, בחרו במזונות עם מוצרי בשר כמרכיב חמשת הראשונים. כלול אמרנט, תפוח אדמה, דוחן ודוחן כפחמימות.

 

כשאתה מחפש תזונה טבעית לכלבך, חפש תחילה את המרכיבים המפורטים. מזון לכלבים עשוי לרוב מבשר, אך חשוב לבחון את שמות בעלי החיים המעורבים. הימנע עוף או בשר תוצרי לוואי, שהם חלקים פחות רצוי של בעלי חיים. המכללה האמריקאית לתזונה וטרינרית מציעה מאמר בשם" פרדיגמת החלבון", המסביר את סוגי החלבון השונים וכיצד ניתן לעכל אותם.

 

עליכם לוודא כי כלבכם אוכל תזונה מאוזנת עם מגוון ויטמינים ומינרלים. מזון לכלבים צריך להכיל כמויות בריאות של נוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים. כלבים צריכים לאכול בשר, אך פירות וירקות חשובים לבריאותם. ויטמינים ומינרלים חיוניים לרווחת הכלב שלך. פירות עשירים בנוגדי חמצון המגנים על התאים ותומכים במערכת החיסון. לבסוף, ישנם מזונות המכילים חומצות שומן אומגה 3, החיוניות להתפתחות בריאה של המוח והעין.