Posted on

מה ניתן לעשות כדי לרפא פטריות באופן טבעי על הקרקפת?

שמן עץ התה הוא תרופה נפוצה לפטרייה על הקרקפת. לערבב אותו עם קצת מים חמים כדי ליצור שטיפה של עשרה אחוזים. חשוב לא לקבל את הנוזל בעיניים, באף, בפה או בפה. עם זאת, אתה יכול להשאיר אותו על השיער שלך לכמה ימים. חזור על הטיפול שלוש עד ארבע פעמים ביום, לפי הצורך. אל תשתמש במוצרים מקומיים אחרים משום שהם מכילים כימיקלים מזיקים.

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי-פטרייתי וניתן להשתמש בו לטיפול בבעיות שיער ועור. שים את זה על הקרקפת שלך עם 4 כוסות מים. אחרי דקה, לשטוף אותו. כדי לאזן את החומציות ולהיפטר מחיידקים, אפשר להוסיף מיץ לימון לתערובת. זהו טיפול זול ובטוח לזיהום פטרייתי של הקרקפת. זה טיפול נפוץ לגירוד ספורטאים.

תרופה ביתית נוספת לזיהומים פטרייתיים היא שמן ניאם אורגני. צמח זה הוא בעל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטיביוטיות וניתן ליישם אותו באזור הנגוע. ודא לייבש את האזור לחלוטין לאחר השימוש בו. ניתן גם לבצע ניתוק מהעלים של עץ הניאם, דבר שמועיל לטיפול בפטרייה על הקרקפת. ניתן להחיל את התבשיל הזה על הקרקפת שלך כדי להרוג את הפטרייה.

שטיפת שיערך בקביעות היא אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל בפטריית הקרקפת. שמפו ומרככים המכילים מרכיב טבעי כמו אגאר ואשווגאנדה יעזרו לשמור על הקרקפת שלך יבשה. כדי להיפטר פטריה בקרקפת טיפול טבעי, להחיל משחה של אשוואגנדה על הקרקפת שלך. פתרון זה יעיל מאוד הן עבור תולעת טבעת והן קשקשים.

כדי להילחם בזיהומים פטרייתיים, נעשה שימוש בשמן ניאם אורגני באופן מסורתי. תרופה זו עשויה מקליפת העץ והעלים של עץ הניאם. זה נוגד פטריות ואנטיביוטיקה. לערבב אותו במי האמבטיה שלך וליישם אותו באזורים הנגועים. לאחר השימוש, הדבק צריך להיות מיובש לחלוטין. אם השמן אינו מרפא את הזיהום, ייתכן שיהיה עליך לשקול יישום תרופות או שמנת.

ישנן דרכים שונות לרפא זיהומים פטרייתיים על הקרקפת. הטיפול הנפוץ ביותר הוא לבצע פירוק של עלים ניאם אורגניים, ולהחיל אותו על האזור הפגוע. התרופה צריכה להיות בשימוש במשך ארבעה עד שמונה שבועות. לפני יישום התרופה, יש לרחוץ אותה ביסודיות. לאחר שתסיים, תוכל להמשיך להשתמש בשמן הנימי במשך מספר ימים כדי לראות את התוצאות.

תרופות. תרופות הן שיטת הטיפול הנפוצה ביותר לפטרייה על הקרקפת. קרם מקומי ושמפו צמחים הם האפשרויות הטובות ביותר. אפשר גם למרוח שמן נימי על השיער ולעסות אותו בתנועות מעגליות. צריך לחזור על זה לפחות פעם בשבוע לתוצאות הטובות ביותר. לתוצאות הטובות ביותר, השתמש בניתוק המכיל עלים ניאם אורגניים.

תרופה טבעית לזיהום פטרייתי בקרקפת עשויה לכלול שינוי תזונתי. שום הוא טיפול יעיל לזיהומים פטרייתיים של העור. יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות. צריכת שום רגילה היא דרך מצוינת למנוע זיהומים פטרייתיים חוזרים. בנוסף לכך, צריכת שום יכולה לעזור לך לתמוך במערכת החיסונית שלך. ניתן גם לרסק ציפורני שום וליישם אותן באזור הנגוע.

בנוסף לחפיפת השיער בשמפו והפחתת השימוש בתכשירי שיער מבוססי כימיקלים, כדאי לנסות גם תרופה צמחית. עלי אזדירכטה אינדיקה יעילים נגד פטריות ושמן מוגזם על הקרקפת. חומץ תפוחים הוא טיפול צמחי מסורתי לזיהומים פטרייתיים. אפשר לערבב אותו עם מיץ לימון ותה ירוק כדי להכין תערובת, ואז לרסס אותו על האזור הנגוע.

לדבש גולמי יש תכונות אנטי-פטרייתיות. אתה יכול לערבב אותו עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, וליישם אותו על האזור הנגוע. זה לוקח כמה שעות כדי שזה יעבוד. אחרי שזה עובד, לשטוף אותו עם שמפו קל. אך אל תשכח לבחור בשיטה היעילה ביותר במקרה שלך. זו דרך קלה להיפטר מפטרייה מהקרקפת.