Posted on

האם יש דבר כזה המולטי ויטמין הטוב ביותר לנשים בהריון?

ישנן סיבות רבות לקחת מולטי ויטמין בהיריון. רשימת המרכיבים המרכיבים את המולטי ויטמין מציעה כיסוי מקיף לנשים הרות – קידום אימהות בריאה, קידום גידול עובר בריא, קידום התפתחות עוברית תקינה וכו '. זהו מולטי ויטמין חיוני כדי לייעל את התפתחות ההיריון. ויטמינים ומינרלים רבים חשובים לבריאותן של נשים הרות. עם זאת, כדי להבטיח בריאות מיטבית, על האישה תמיד ליטול מולטי ויטמין יומי. המולטיויטמינים שמתורגלים במיוחד עבור נשים הרות זמינים בצורות לוח.

מולטי-ויטמינים מועילים להריון. עם זאת, יש יתרונות מסוימים שהם ספציפיים לקבוצה זו. מולטיויטמינים מכילים ויטמינים ומינרלים חיוניים להריון. ויטמין כזה הוא ויטמין C, במיוחד ליזין. ליזין, חומצת אמינו חיונית, היא דוגמה אחת. חשוב במיוחד להתפתחות המוח, ראיית עיניים ושמיעת תינוקות.

ברזל הוא ויטמין נוסף שניתן להשתמש בו כדי לתמוך בהריון. ברזל הוא יסוד חיוני בייצור תאי דם אדומים. למעשה, לדברי איגוד הלב האמריקאי, מחסור בברזל עלול להוביל לאנמיה אצל אנשים הסובלים מההמוגלובינופתיה – מצב הכרוך באי ־ הובלת חמצן כראוי לרקמות הגוף. עבור תפקוד תאים נורמלי, רמות ברזל חייבות להיות ברמה הנכונה.

אבץ ומגנזיום צריכים להיות כלולים במולטי-ויטמינים של נשים הרות. אבץ ממלא תפקיד בתפקוד התקין של בלוטות יותרת הכליה, שהן הורמונים חשובים התורמים למחזור הווסת וליצירת הזרע. מגנזיום חשוב גם ברגולציה של רמות אסטרוגן. שני הוויטמינים האלה חשובים לבריאות כללית. עם זאת, מגנזיום חשוב במיוחד עבור איברי הרבייה של נשים שם הוא הכרחי עבור התעברות וייצור ביצים.

המיקרונוטריום השלישי, הרביעי והחמישי בחשיבותו הכולל מולטי ויטמין כולל חומצה פולית וסידן. שלושה מינרלים אלה כלולים בוויטמינים אחרים בנוסחאות מולטי-ויטמין. חומצה פולית, מיקרונוטריאנטית לנשים, עוזרת להבטיח היווצרות נכונה של תא הביצית במהלך ההיריון. הנוסחה כוללת גם תיאמין, ויטמין נוסף. מינרל זה חשוב למניעת אנמיה אצל אנשים שאינם מקבלים מספיק חומצה פולית בדיאטות הרגילות שלהם. אם אין צורך בתוסף ויטמין D יומי, כדאי לשקול ליטול ויטמין D.

ויטמינים טרום לידתיים E ו-C חייבים גם להיחשב בכל תוסף מולטי ויטמין טרום לידתי. ויטמינים אלה חיוניים להתפתחות התינוק ולמניעת פגמים בצינורות עצביים העלולים להוביל למוות. ממחקרים עולה כי תוספי ויטמין יומיומיים עשויים להועיל במניעת רעלת היריון. זה מצב שבו אישה נעשית חולה מאוד או שיש לה לידה מוקדמת. גם תוסף מולטי-ויטמין טרום לידתי זמין, אך היעילות טרם נקבעה. עם זאת, אנשים הלוקחים מולטיויטמין טרום לידתי באופן קבוע סובלים מסיכון נמוך יותר לחלות ביום שבו הם חולים.

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא מולטי-ויטמינים לנשים הרות היא לקרוא את התוויות. חברות רבות כוללות מידע תזונתי לא רק על התווית, אלא גם באתרי האינטרנט שלהן. חפש את מרכיבי הוויטמינים בתוספי התזונה שאתה שוקל לקנות. הוויטמינים בטוחים לשימוש במהלך ההיריון? האם הם בטוחים לשימוש במהלך ההיריון?

אם את בהיריון ושוקלת לקחת מולטי ויטמין, שוחח עם הרופא שלך על היתרונות והחסרונות של מרכיבי המולטי ־ ויטמין השונים. אתה יכול לשאול את רופא המשפחה שלך אם יש סיכונים פוטנציאליים הקשורים בנטילת הוויטמינים. אף ־ על ־ פי שרוב הוויטמינים מוגנים כשמשתמשים בהם ככוונון, עליך תמיד לקרוא את ההחדרה ולהתייעץ עם הרוקח או הגניקולוג שלך לפני שאתה צורך ויטמין כלשהו משום שכל אישה שונה. חשוב לשקול היטב את היתרונות והחסרונות של כל מולטי ויטמין.

למידע מעמיק על מולטי ויטמין לנשים בהריון, הקליקו כאן: פרנטל אלטמן