Posted on

כיצד להשתמש במבער שמנים אתריים

בין אם אתה משתמש במנורת ערפיליות או במנורת ארומה כדי לנטרל שמנים אתריים, מבער שמן אתרי יכול לעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות. ערפיליות ואפשרות לשמנים אתריים להתאדות באופן טבעי הן שתי השיטות הפופולריות ביותר להקרנת שמנים אתריים לאטמוספירה. מנורת ארומה יכולה גם להשתמש באוויר דחוס כדי לאדות את השמנים. מבער ארומה משתמש בטכנולוגיה על-קולית וחימום כדי לערבב שמנים.

זה בטוח להשתמש במבער שמן אתרי, אבל חשוב שתפעיל זהירות בעת השימוש בו. זה יכול להיות חם מאוד, ויש לשמור בטמפרטורה גבוהה כדי להימנע משריפת השמנים האתריים. חשוב גם להרחיק את הצורב מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד כדי למנוע דליפות מקריות. זה צריך להישמר מחוץ להישג ידם של ילדים. מלבד היותה סכנה בטיחותית, מבער שמן אתרי יכול לשמש גם לטיפול עצמי או מדיטציה.

לפני שאתה משתמש במבער שמן אתרי, אל תשכח לבדוק סיכונים אפשריים. לפני שאתה משתמש במבער שמן אתרי, ודא שהוא נקי מפריטים דליקים ומאוורר היטב. אתה צריך גם לוודא שאתה שם את מבער השמן האתרי על משטח עמיד לחום, כך שזה לא מצית את האזור שמסביב. זכור כי מבערי שמני אתריים הם חמים מאוד, ואתה אף פעם לא צריך לגעת בהם ברגע שהם מוארים.

מבער שמן אתרי קל לשימוש ודורש מעט מאוד תחזוקה. כדי להשתמש במבער שמן אתרי, תצטרכו נר או כף מלאים במים. אתה תשים בו את אור התה, ותדליק אותו. לאחר חימום המים ושמנים אתריים, נר יהיה מלא. ברגע שהמים מחוממים, אתה יכול לסגור את המכסה ולאפשר לנרות או ארומתרפיה להיות מפוזרים. שיטה זו תשאיר ריח ריח באוויר ויכולה גם לשפר את מצב הרוח שלך.

אתה צריך לחקור איך להשתמש מבער שמן אתרי לפני שאתה קונה. מודלים רבים זמינים באינטרנט ובחנויות ארומתרפיה. מבער שמן מסורתי הוא הבחירה הטובה ביותר אם אתה רוצה לנטרל שמנים אתריים. מבערים חשמליים, לעומת זאת, משתמשים בחשמל כדי לשרוף נרות. עם זאת, ישנם מספר הבדלים בין שני סוגי הערפיליות.

הפילוג משתמש בלהבה חיה ועדיף באזורים קטנים יותר בבית. אם יש לך חיות מחמד או ילדים, הפילוג בטוח יותר. מבערי שמן אתריים יכולים לגרום לשמנים אתריים לבעור ועלולים להיות לא יעילים עבור ארומתרפיה. דיפוזיה היא אלטרנטיבה אידיאלית למי שרוצה מפוזר, אבל זה עדיין דורש קצת תחזוקה.

מבערי שמן אתריים משתמשים בנר לניחוח. אבל אל תשאיר את המבער ללא השגחה. כאשר הנר נעשה, אתה צריך לכבות את הלהבה. אם אתה משתמש במבער שמן אתרי מקרמיקה, אתה צריך להשתמש בו בזהירות. זה אמור להיות מסוגל להחזיק נר קטן. אתה צריך לכוון להשתמש לכל היותר בחמש טיפות של השמנים האתריים האהובים עליך. ודא שיש לך דיפוזיה שתמנע מכאב ראש להתרחש.

מבער שמן אתרי יכול להיות בחירה מעשית מאוד. זה בטוח ונוח ולא יגרום נזק לשמן. אף ־ על ־ פי שזה לא נוח כמו הפצה, זה יכול להיות תוספת גדולה לעסקי היופי הטבעיים שלך. ניתן להשתמש בדיפוזיה זו בביתך, בסטודיו או בחנות. אפשר אפילו לרכוש מבער שמן אתרי שאפשר להשתמש בו בעבודה ובבית.

אם אתה רוצה לגרום לבית שלך להריח טוב יותר ולהיות מסוגל להריח ריח יפה, אתה צריך להשקיע במבער שמן אתרי. המבערים האלה נהדרים לריחות כי הם עובדים על ידי חימום השמן האתרי לטיפות זעירות. הם לא משנים את המבנה המולקולרי כמו מפזרים. יתרה מזו, הם יכולים לשפר את האווירה בחדר.

פרטים נוספים באתר: מבער שמנים, קסם צמחים