Posted on

טיפים לקניית קוסמטיקה טבעית

מוצרים קוסמטיים טבעיים מיוצרים ממרכיבים טבעיים ודורשים עיבוד מינימלי. הדבר מקטין את ההשפעה על הסביבה, בעלי החיים ובני האדם. ניתן להעשיר את מוצרי הקוסמטיקה הללו בחומרים מזינים פעילים הידועים כחומרים מזינים. ויטמינים ותוספי טיפול בעור הם רק חלק מהמרכיבים. אין כימיקלים או נפט במרכיבים האלה. זה הופך את מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים לבחירה טובה יותר עבור אנשים הדואגים לבריאות עורם. הנה כמה עצות שיעזרו לך לרכוש קוסמטיקה טבעית.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים רבים גבוהים במרכיבים טבעיים. מוצרים אלה גם מעובדים באופן מינימלי, ולכן נחשבים ידידותיים לסביבה. כשאתם מחפשים מוצר טבעי, חפשו תעודה. קוסמטיקה טבעית מוסמכת לא נבדקה על בעלי חיים, מתנדבים או תחת השגחתו של רופא. מוצרים קוסמטיים טבעיים מוסמכים יכילו פחות או יותר רכיבים מלאכותיים. אם אתה לא בטוח לגבי החברה, אתה יכול לבחור קוסמטיקה אורגנית מוסמכת.

דברים שכדאי לזכור לפני שקונים מוצרי קוסמטיקה טבעית:

קוסמטיקה טבעית יכולה להיות מוסמכת אורגנית. לקוסמטיקה אורגנית יש יתרונות רבים, אבל קוסמטיקה טבעית מוסמכת לא תכיל כימיקלים סינתטיים ודשנים. אפשר גם לבחור מתוך חלופות טבעוניות וסינתטיות. לא משנה מה תבחר, חשוב שתשקול מה הכי טוב בשבילך. מוצרים טבעיים אינם מכילים כימיקלים מזיקים כגון פרבנס או SLS. קוסמטיקה טבעית מסומנת לרוב בסימני איכות כמו BDIH או ECOCERT ו-The Arctic Pure.

יש יתרונות רבים למעבר ממוצרים קונבנציונליים, כפי שניתן לראות. יש יתרונות רבים. לא רק שתקבל את התוצאות הטובות ביותר, אלא גם תרגיש מאושר ובריא יותר. יש הרבה מותגים לבחור מהם, אז אל תדאגי לא לדעת באיזה מהם לבחור. אתה תמיד יכול לאמת את רשימת המרכיבים לפני שאתה קונה. זה חשוב לקחת את הזמן והמחקר שלך לפני קבלת החלטה!

חשוב להשתמש רק בקוסמטיקה טבעית שמכילה שמנים ועשבים חיוניים מהטבע. רבים מהמוצרים האלה יכולים להיות גם אורגניים. שאל את היצרן על המרכיבים אם יש לך ספקות לגבי איכות המוצר. רוב החברות ישמחו לעזור לך למצוא את המוצרים הטבעיים הטובים ביותר. יהיו להם גם סימני הסמכה, ואולי יש להם מחיר מיוחד. תבקש המלצות מהחנות המקומית שלך.

קוסמטיקה טבעית גם בטוחה יותר לעור שלך. מוצרי קוסמטיקה טבעיים חופשיים בדרך כלל מכימיקלים העלולים לעורר אלרגיות. המרכיבים האלה לא נבדקו על בעלי חיים. מרכיבים אלה מיוצרים בדרך כלל בתנאים הוגנים. לקוסמטיקה טבעית יש יתרונות וחסרונות, אבל הם לא יכולים להחליף את המוצרים הנוכחיים שלך. לחלק מהמוצרים האלה יש חיי מדף ארוכים יותר והם עשויים להיות יקרים יותר מאחרים. לפני שאתה קונה את כל המוצרים האלה, לוודא שאתה עושה את המחקר שלך.

הדבר הטוב ביותר בקוסמטיקה טבעית הוא התכלות שלהם. רוב מוצרי הקוסמטיקה מכילים מרכיבים כימיים. מנהל המזון והתרופות עדיין לא הסדיר מוצרים אלה כטבעיים. כדי להשתמש בקוסמטיקה, נדרש גם שינוי כימי של המרכיבים. קוסמטיקה טבעית חייבת להיבדק לתופעות לוואי אפשריות לפני שנרכשה. סוג זה של מוצר לא צריך להיקרא ”טבעי”.

קוסמטיקה טבעית לרוב מוגדרת באופן סובייקטיבי. מנהל המזון והתרופות אינו מווסת מוצרי קוסמטיקה טבעיים. ארגונים כמו משרד החקלאות ומנהל המזון והתרופות קבעו סטנדרטים למרכיבים טבעיים. למרות שההגדרות של ה-FDA הן רחבות, מוצרים קוסמטיים המכילים מרכיבים לא טבעיים עשויים לא להיחשב בטוחים. לפני ביצוע רכישה, הצרכנים צריכים לחקור את המרכיבים. אף שלא תמיד קל לדעת אם מוצר בטוח, הוא יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

יש לכלול רשימה של מרכיבים עם מוצרים קוסמטיים טבעיים. המרכיבים צריכים להיות רשומים לפי הריכוזים שלהם. באפשרותך לבחור את המוצר המתאים לך על ידי ידיעת המרכיבים בקוסמטיקה מסוימת. אתה יכול להימנע מכל תגובה אלרגית על ידי ידיעת המרכיבים במוצרים קוסמטיים. אין צורך להשתמש במוצר אם אתה אלרגי אליו. מוצרי קוסמטיקה טבעיים בטוחים.

למידע נוסף על מוצרי קוסמטיקה טבעיים, הקליקו: https://www.zhlilteva.co.il/