Posted on

שירותי כיול מעבדה – למה אתה צריך אותם?

מהו כיול מעבדה? מדוע שירותי כיול מעבדה חשובים? בואו נסתכל מקרוב. מהם היתרונות של שירות כיול מעבדה? ולמה אתה צריך אותם? הנה מדריך מהיר לשירות חיוני זה. המשך לקרוא כדי לגלות מדוע המעבדה שלך זקוקה לשירות זה וכיצד היא יכולה לעזור לעסק שלך. ואם עדיין לא, התחל היום! פשוט עקוב אחר הטיפים הבאים, ותהיה בדרך למעבדה אמינה יותר!

מהו כיול במעבדה?

כיול המכשיר חשוב ממספר סיבות. ראשית, זה מקטין את ההטיה בקריאות. דיוק ודיוק שניהם מודדים עד כמה המדידות תואמות את הערך בפועל. במעבדה זה קריטי מכיוון שיש הרבה על כף המאזניים אם המדידה מבוטלת אפילו בהפרש קטן. הדיוק הוא גם חשוב עבור עקיבות. ללא כיול נכון, נתונים מהבדיקות שלך יכולים להיות לא מדויקים, מה שמסכן את בטיחות העובדים שלך ואת בריאות החברה שלך.

 

יש לכייל מכשירים במעבדה כדי להבטיח שהמדידות מדויקות. בעיקרון, כיול עובד על ידי השוואת מדידה ידועה לקריאות ממכשיר. חשוב לציין כי מכשירים יש סטנדרטים שונים, אשר דורש ידע ספציפי. מעבדה מוסמכת תעמוד בדרישות אלה ותשלח לך דוח המציין אילו מכשירים מדויקים ואילו לא. לאחר תהליך הכיול תוכלו להשוות את תוצאות הבדיקות באמצעות הציוד המכויל.

 

מעבדות מוסמכות חייבות לעמוד בסטנדרטים קפדניים. תקנים אלה הם חלק מאיזו / חברת החשמל 17025, תקן בינלאומי לבדיקת מעבדות. לספקי כיול מוסמכים יש ביקורות שוטפות ודרישות מערכת ניהול איכות קפדניות. מעבדה חייבת להיות הליך עקיבות רשמי אם היא לשמור על ההסמכה שלה. בנוסף, זה חייב להיות מוסמך/חברת החשמל-17025. דרישות אלה נדרשות לארגון המבצע כיול, שמטרתו להגן על הלקוחות ולהבטיח דיוק.

 

מדוע להשתמש בשירותי כיול מעבדה?

כיול פנימי הוא פחות משבש מאשר שליחת ציוד למעבדה חיצונית. כיול באתר מאפשר לך גם לפקח על צוות הכיול, מה שמגביר את האבטחה של המכשירים היקרים שלך. יתר על כן, שירותי כיול באתר יכולים להשלים את המשימה ביום אחד, מה שממקסם את הייצור. יתר על כן, הם יכולים לבצע כיול לסטנדרטים של אסטם, אנסי ונבייר, מה שאומר שהם יכולים להשלים את התהליך ביום אחד.

 

ישנן סיבות רבות לבחור מעבדה מוסמכת לכיול המכשיר שלך. מעבדות מוסמכות נבדקו בקפדנות על ידי גוף הסמכה עצמאי. הם עומדים בסטנדרטים שנקבעו על ידי מנהל המזון והתעשייה. זה מבטיח שהמעבדה מוכשרת ובעלת ציוד מתקדם. שימוש במעבדה מוסמכת יבטיח את דיוק תהליכי המדידה שלך. זה גם יקטין את הסיכויים לטעויות. אם תתרחש שגיאה, תדע שהתוצאה תהיה מדויקת ככל האפשר ותמנע הפסדים או תביעות נוספות.

 

מדידות לא מדויקות עלולות לגרום לתוצאות לא מדויקות ויעדי הפרויקט שהוחמצו. קבלת מכשיר שאינו מכויל כראוי עלולה להוביל להשבתה יקרה ולעיכובים בשוק. לכן, חשוב לבחור ספק שירות אמין. כיול מבטיח את הדיוק של ציוד בדיקה ומונע טעויות יקרות. עם זאת, לא כל המעבדות מציעות את אותה רמת שירות. חשוב לחקור את האיכות של ספק שירות כיול לפני שכירת צד שלישי.

 

מה הופך את שירותי כיול המעבדה לחיוניים?

ישנן סיבות רבות מדוע עליך להשתמש בספק שירותי כיול של צד שלישי כדי לכייל ולבדוק את ציוד המעבדה שלך. לדוגמה, אם ברשותך מכשיר בדיקה המסתמך על דיוק, חשוב לכייל אותו על ידי ספק שירות של צד שלישי כדי להבטיח שהוא מתפקד בתקן הנדרש. בנוסף, ספקי צד שלישי שאינם מוסמכים נוטים יותר לבצע כיול לא תקני, מה שמסכן את ההסמכה שלך. לכן, חשוב להשתמש רק ספקי שירות כיול צד שלישי מוסמך. למרבה המזל, יש הרבה מעבדות צד שלישי מהימנות לבחירה, כולל אנשים בקנה מידה.

 

ספק שירותי מעבדה אמין יספק מדידות חוזרות, מדויקות וניתנות למעקב שניתן להשתמש בהן כדי לקבוע את דיוק המכשירים, כמו גם את דיוק המדידות. התוצאות שלהם ניתנות למעקב אחר מערכת היחידות הבינלאומית, או סי, שהיא מערכת מדידה שנוצרה על ידי הארגון הבינלאומי לתקינה. הסטנדרטים לשירותים אלה מוכרים גם בעולם באמצעות ארגונים כמו המכון הלאומי למטרולוגיה, ניסט.

 

מלבד דיוק, שירותי כיול מעבדה יפחיתו שגיאות יקרות. אי דיוקים עלולים לגרום לחלקים בלתי שמישים או לתוצאות חסרות תועלת במעבדות מחקר. תוצאות לא מדויקות גם לשים את הצוות שלך בסיכון. יתכן שתצטרך להפסיק את העיבוד כאשר מתגלים אי דיוקים. ככל שהתהליך נמשך זמן רב יותר ללא הכיול הנכון, כך גדל הסיכון. והסיכון הזה הוא לא בדיחה. שירות כיול מעבדה מהימן יכול להגדיל את חיי המכשירים שלך ולעזור לשמור על ההסמכה שלך.

למידע נוסף על כיול מעבדות, לחצו: https://www.scalar.co.il/