Posted on

כיצד קרם פנים יכול לעזור לעורך?

מה הם המרכיבים החשובים ביותר לחפש בקרם פנים? ויטמין E ורסברטרול הם אפשרויות מצוינות לתיקון נזק שנגרם מהשמש ומלחץ. רטינול מסייע במניעת נזק חמצוני לתאי העור שלך. נוגדי חמצון גם מגנים על העור שלך מפני רדיקלים חופשיים. אתה צריך לחפש קרם פנים שיש לו את הרכיבים האלה.

 

קרמי יום ולילה נחוצים לעור בריא. קרמים בלילה פועלים כדי לחדור עמוק יותר לתוך העור ולעזור לתקן כל נזק. קרמי יום מגנים על פני הפנים מפני איתני הטבע. אם אתה עומד להיחשף לאור השמש, ודא שקרם הפנים שלך מכיל גורם הגנה גבוה (15 או יותר). אומנם קרמי יום נחשבים לא ־ נחוצים, אך הם מספקים הגנה מסוימת לעורך. קרם לחות יפחית את האדמומיות ואת הגירוד וישמש כמחסום הגנה.

 

אתה יכול לבחור את קרם הפנים הכי טוב לפי סוג העור שלך. חלק מרופאי העור לא אוהבים את השימוש בקרם לחות, אבל הם דרך נהדרת להיפטר מתאי עור מתים ולשמור על הלחות בעור שלך. הוא משמש גם כמחסום המונע נזקים סביבתיים והזדקנות. קרמי הפנים הטובים ביותר לאזורים שומניים ונוטים לאקנה מכילים תרכובות לא קומידוגניות.

 

מרכיב נוסף שעוזר לעורך הוא רטינולים, סוג של ויטמין A. הם מועילים לערב עם גוון העור שלך. עם זאת, הם יכולים גם לגרות את העור שלך, כך שחשוב להשתמש בהם בדלילות. רטינולים הם חומצות פירות. חומצות הידרוקסי (HA) טובות למראה יבש או משעמם, אבל אתה צריך להשתמש בקרם לחות שמכיל חומצות שומן כדי להבטיח שהם פועלים כראוי.

 

רטינולים הם נגזרת של ויטמין A שיכולה לעזור אפילו לגוון העור שלך. HAS גם עוזרת לעורך לשפר את מראהו על ידי מניעת היווצרות קמטים. בנוסף, רטינולים יפחיתו את המראה של קווים דקים וקמטים על הפנים שלך. הקרמים הטובים ביותר יכללו גם כמה מרכיבים אחרים. המוצרים האלה אולי לא מתאימים לך, אבל אתה תמיד צריך לדבר קודם עם רופא העור שלך.

 

ישנם שלושה סוגים עיקריים של עור: יבש, שמנוני ושילוב. בהתאם לסוג העור שלך, אתה צריך קרם פנים שנועד למקד את הצרכים הספציפיים של העור שלך. זה יכול להיות קשה לבחור את קרם הפנים המתאים לסוג העור שלך, אבל רופא העור שלך יכול לעזור לך לקבוע אילו מרכיבים הם הטובים ביותר עבור העור שלך. לדוגמה, רטינול יכול לעזור בטיפול באקנה, בעוד שקרם לחות עם מרכיבים טבעיים יכול לטפל באקנה.

מה צריך לעשות לפני תחילת השימוש בקרם פנים?

 

לפני שאתה מתחיל להשתמש קרם פנים, לנסות מדגם על הזרוע הפנימית שלך ראשון. עדיף לבדוק את השמנת על חלקת עור קטנה לפני שמיישמים אותה על הפנים שלך. הזרוע שלך רזה יותר מהפנים שלך, אז יהיה קל יותר לבדוק את זה על הפנים שלך. אתה יכול גם לנסות את זה על קו הלסת שלך כדי לראות איך זה מגיב. ברגע שאתה מוצא את המוצר הנכון, אתה יכול ליישם אותו על כל הפנים שלך.

 

הרשתית יעילה בבהירות ובערב בגוון העור שלך. יש להשתמש ברשתית דלילה, כפי שהם יכולים לגרות את העור. אם יש לך עור רגיש, עליך להימנע משימוש ברשתית. אלה הם בחירה מצוינת אם יש לך טלאים יבשים או רגישים. אם יש לך קיבה רגישה, נסה להימנע מחומרים כימיים בקרם הפנים שלך.

 

בבחירת קרם פנים, שאל את רופא העור שלך איזה מרכיבים לחפש. סוג העור שלך יקבע את המוצר המתאים לך. אלה עם עור רגיש צריכים להימנע רשתית. בנוסף לקרם הלחות, קרם הפנים צריך גם להגן על העור מפני חשיפה לשמש. אם יש לך פנים יבשות או רגישות, אתה יכול להשתמש בנוסחה לא קומידוגנית במקום.